חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סופסוף עברתי פיסול אף בחומצה היאלורונית

בסקירה האישית הזו, אני חולקת את המסע שלי לשינוי מראה האף שלי. משנים של התלבטות, ייעוץ משנה כיוון, ועד להליך עצמו ומסקנות, אני מפרטת את החוויה שלי בכל שלב.

למה בכלל רציתי לעצב מחדש את האף שלי?

תמיד הייתי מודעת לעצמי באופן מוגזם, במיוחד לצורת האף שלי. איך לומר את זה? הרגשתי שהוא לא ממש מתיישב עם שאר הפנים שלי. הרעיון לעבור ניתוח אף תמיד עבר לי בראש במשך שנים, אבל חששתי מלעשות שינויים כירורגים כאלה חריפים בפנים שלי. המחשבה לשנות איבר כה בולט בפנים הלחיצה אותי, והתמודדתי עם ההחלטה במשך זמן רב. עם זאת, פתאום התחלתי לשמוע על האופציה של פיסול אף בחומצה היאלורונית, לעצב את האף בלי ניתוח?? נשמע קצת כמו חלום. אז התחלתי לחקור וניסיתי להבין עד כמה התהליך הזה בטוח.

 

פיסול אף בחומצה היאלורונית
צילום לפני ואחרי של האף שלי, מדגיש את האזורים שהייתי חסרת ביטחון לגביהם

רגע ההחלטה: ייעוץ מקצועי שגרם לי ללכת על זה

נקודת המפנה במסע שלי לקראת פיסול אף הגיעה במהלך פגישת ייעוץ חינם עם ד"ר אוסטפלד ממרפאת GLOWUP CLINIC. התיישבתי איתה לדון במטרות ובדאגות שלי, הופתעתי מהמקצועיות והעניין האמיתי שלה בהבנת החזון שלי לאף שלי. היא לקחה את הזמן כדי להסביר את ההליך בפירוט, והדגישה את הסיכונים בהליך פיסול אף בהזרקת חומצה היאלורונית. המומחיות וההתנהגות המרגיעה שלה הרגיעו אותי, והרגשתי שאני בידיים טובות.

אני חייבת לומר שפגישת הייעוץ הייתה ממש חוויה מתקנת עבורי, פגישות היעוץ שעשיתי בעבר בנוגע לניתוח אף פלסטי תמיד גרמו לי להרגיש מועקה ותחושה שאני עושה טעות. בפגישה הזו ד"ר אוסטפלד הסבירה לי שזה הרבה מעבר לאסתטיקה זו ממש אומנות. היא הסבירה לי על דרישות הדיוק הכרוכים בפיסול אף עם חומצה היאלורונית, הראה לי כמובן תמונות לפני ואחרי של מטופלים קודמים, והדגימה את התוצאות הטבעיות שניתן להשיג באמצעות הזרקה. כל הייעוץ הרגיש לא לחוץ ושאלתי המון שאלות שנענו בסבלנות והרגיעו את רוב הספקות והחששות שבאתי איתן. בסופו של דבר הפגישה גרמה לי להרגיש שיש לי את כל המידע שאני צריכה, ומקסימום אני יכולה להתחרט – שום דבר בלתי הפיך. באותו הרגע ידעתי שאני מוכנה לעשות את הצעד הבא לקראת שינוי האף שלי ולהתחיל פרק חדש בחיי.

חווית המרפאה: כשמחשבות הפכו למציאות

הגיע יום הפרוצדורה, וכשנכנסתי למרפאה הייתי קצת לחוצה החדר היה דיי קטן ופשוט וחשבתי שאולי אני עושה טעות. מהר מאוד נרגעתי, האווירה השלווה של המרפאה והצוות הידידותי הרגיעו אותי מיד. ההכנות לזריקה היו מוקפדות, הרופאה הסבירה כל שלב בתהליך ודאגה שיהיה לי נוח לאורך כל הדרך. כשישבתי בכיסא הטיפולים, לא יכולתי שלא לחשוב על זה שזה סופסוף קורה, אני אקבל את האף החדש שלי.

ההזרקה עצמה הייתה מהירה ולמעשה ללא כאבים, הרגשתי תחושת עקצוץ קלה בזמן הזרקת החומצה וזהו. לאורך כל ההליך, הנוכחות המרגיעה של הרופאה ותשומת הלב לפרטים הרגיעו אותי, והפכו את החוויה לנעימה באופן מפתיע. כשראיתי את ההזרקות העדינות המתרחשות לנגד עיניי, רציתי כבר לראות איך זה יצא. דמיינתי את זה כל כך הרבה.

סופסוף הסתכלתי על התוצאה וכמעט התחלתי לבכות, זה היה כזה אנטי קלימקס. שנים שאני חושבת על שינוי האף שלי ופתאום רבע שעה אחריי זה כבר בהישג ידי. פשוט בלתי נתפס שכל המחשבות, הפחדים התנקזו לטיפול כל כך קצר ופשוט.


תמונה שלי במרפאה, רגע לפני ההליך

אחרי הטיפול – המסע לא נגמר כאן

כשחזרתי הביתה, חמושהבהנחיות לאחר הטיפול ובתחושת ביטחון מחודשת, ידעתי שהמסע לעבר צורת האף האידיאלית שלי רחוקה מלהסתיים. הרופאה הנחתה אותי להימנע מפעילויות מסוימות וקביעת טיפול מעקב. רוב התוצאות היה אפשר לראות מיד לאחר ההזרקה אך נראה שבכל יום שחלף, מתרחשים שינויים עדינים אך משמעותיים בקו המתאר של האף שלי, שבסופו האף ירד קצת בנפיחות, נראה ממש בריא וחלק כזה ופשוט מושלם.

במבט לאחור, הניסיון שלי עם פיסול אף בחומצה היאלורונית היה חיובי ביותר. היו חרדות, כמובן, אבל התוצאות עלו על הציפיות שלי. עכשיו אני יותר בטוחה במראה ובאף שלי. לכל מי ששוקל הליך דומה, אני ממליצה לערוך מחקר מעמיק, לבחור מרפאה בעלת מוניטין ולהקפיד על כל הוראות הטיפול לאחר מכן.